Svarbiausias dalykas, kurį reikia patikrinti perkant atnaujintą telefoną, yra tai, ar jam suteikiama garantija. Taip galėsite jį grąžinti, jei bus kokių nors trūkumų.
Be to, turėtumėte pasitikrinti telefono kokybės įvertinimą, kad žinotumėte, ko tikėtis. Jei gaunate A kategorijai priskirtą telefoną, jis turėtų atrodyti kaip naujas ir veikti absoliučiai gerai. Jei renkatės B arba C kategorijos telefoną, ant jo greičiausiai bus vienas ar du įbrėžimai, tačiau įrenginys vis tiek veiks tinkamai. Rekomenduojame vengti D kategorijos telefonų, nebent galite juos pataisyti patys.
Daugiau informacijos apie skirtingas kategorijas rasite čia: „Upgreat“ išskiriamos telefonų išvaizdos kategorijos
Ar atnaujintuose telefonuose yra naujos baterijos?
Prieš perparduodant atnaujintą telefoną, akumuliatorius yra kruopščiai išbandomas, kad būtų įsitikinta, jog jis visiškai veikia. Kai kuriais atvejais tai gali reikšti, kad baterija buvo pakeista. Tačiau dažniausiai paliekamas originalus akumuliatorius ir yra atkuriama jo pirminė būklė.
Ar atnaujintiems telefonams yra suteikiama garantija?
Ar atnaujintas telefonas turės garantiją priklauso nuo to, kur jį perkate.
Pirkite iš „UPGREAT“ ir Jums visada bus suteikiama 24 mėnesių garantija.
Jei perkate iš kito asmens ar privataus pardavėjo, o ne iš oficialaus pardavėjo, pavyzdžiui, „UPGREAT“, pinigų grąžinimo procesas yra sudėtingesnis ir gali priklausyti nuo raštiško telefono aprašymo skelbime.
Reikia daugiau informacijos? Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus rasite kitame mūsų įraše „Ar turėčiau pirkti atnaujintą „iPhone“?“
Jei norite sužinoti daugiau apie mūsų kampanijas, tiesiog pažymėkite mūsų Facebook puslapį ir sekite mus Instagram.