Šis dokumentas apibrėžia teisinius santykius, kylančius tarp internetinės parduotuvės www.upgreat.lt lankytojo, t.y. Pirkėjo, ir jo administratoriaus UPGR8 OÜ, t.y. Pardavėjo, įsigyjant prekes e-parduotuvėje. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą e-parduotuvėje ir atlikdamas apmokėjimą, patvirtina, kad susipažino su užsakymo sąlygomis ir su jomis sutinka.
Prekių asortimentas ir kainos
Su prekėmis internetinėje parduotuvėje pirkėjas gali susipažinti perskaitęs trumpus prekių aprašymus bei peržiūrėjęs iliustruojančias nuotraukas. Jeigu Pirkėjui prieš priimant sprendimą dėl užsakymo reikia detalesnės informacijos apie prekę, Pirkėjas turi galimybę kreiptis į internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo skyrių.
Visos internetinėje parduotuvėje pateiktos kainos nurodytos eurais su PVM.
Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai keisti šias sąlygas ir savo prekių kainas. Kainų pakeitimai įsigalioja nuo informacijos pateikimo upgreat.lt svetainėje momento
Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą prieš įsigaliojant kainos pokyčiams, jam taikoma kaina, kuri buvo įrašyta užsakymo patvirtinime užsakymo apiforminimo metu.
Prekių pristatymas
Pardavėjas užsakytus gaminius (Prekes) išsiunčia Pirkėjui po apmokėjimo gavimo. Kai Prekės yra paruoštos siuntimui, Pardavėjas Pirkėjui siunčia elektroninį laišką su patvirtinimu ir nurodymais, kaip gauti pašto siuntą.
- Jei užsakytos prekės vieta pažymėta kaip „Talinas | Upgreat T1”, „Talinas | Upgreat Lasnamäe centras“, arba „Ryga | UPgreat SAGA T/C”, „Greitas pristatymas” per siuntų spinteles atliekamiems užsakymams taikomos sąlygos. Klientas gaus prekę pasirinktoje vietoje dvi-tris darbo dienas.
Pastaba! Tai taikoma tik tuo atveju, jei prekei nenurodytas ilgesnis pristatymo laikas. - Užsakymai iš centrinis sandėlis neatitinka reikalavimų „Greitas pristatymas” sąlygas. Atkreipkite dėmesį, kad pristatymo laikas gali skirtis. Paprastai numatomas pristatymo laikas yra nuo trijų iki penkių darbo dienų.
Pirkėjas gali rinktis iš šių pristatymo variantų:
• SmartPOSTI/Omniva/DPD paštomatai – kaina nuo 6.70 €
• Per kurjerį iki durų – kaina nuo 7.90 €
Užsakymo pateikimas ir apmokėjimas
Kai Pirkėjas yra tikras, kad prekė jam tinka, jis gali įdėti prekę į prekių krepšelį ir pateikti užsakymą paspaudęs nuorodą „Pateikti užsakymą“. Pirkėjui užpildžius užsakymo formą, užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu automatiškai bus išsiųstas užsakymo patvirtinimas/sąskaita arba jis bus nukreiptas pagal Pirkėjo pasirinktą būdą.
Pirkėjas už užsakymą internetinėje e-parduotuvėje gali sumokėti:
- Per SEB banko banko nuorodą
- Per Swedbank banko nuorodą
- Per Luminor banko nuorodą
- Per Šiauliu bankas banko nuorodą
- Per Citadele banko nuorodą
- Per Revolut banko nuorodą
- Per N26 banko nuorodą
- Kreditine kortele
- Mokėjimo kortele
- Google Pay
- Apple Pay
- ESTO išsimokėtinai
- Inbank išsimokėtinai
Pirkėjo pateiktas užsakymas laikomas pasiūlymu Prievolių teisės įstatymo (PTĮ) prasme. Pardavėjas neprivalo Pirkėjui atskirai pranešti apie jo sutikimą su užsakymu. Prekių pardavimo sutartis laikoma sudaryta (Sutarties įsigaliojimas) nuo mokėtinos sumos pagal užsakymo patvirtinimą gavimo į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą ir kai Pardavėjas pradėjo vykdyti užsakymą.
Prekių grąžinimas
Klientas turi teisę pakeisti prekes arba reikalauti grąžinti pinigus per 14 dienų. The 14 dienų grąžinimo politika taikoma tik prekėms, įsigytoms iš internetinės parduotuvės!
- Norėdamas grąžinti prekes, Klientas turi pateikti Pardavėjui atitinkamą prašymą su sąskaitos faktūros kopija adresu support@upgreat.ee per 14 dienų nuo prekės gavimo. Galite užpildyti prekės grąžinimo prašymas čia: Prekės grąžinimas.
- Klientas turi teisę anuliuoti užsakymą prieš atlikdamas apmokėjimą. Šiuo tikslu jie privalo apie tai pranešti Pardavėjui, atsiųsdami atitinkamą prašymą adresu support@upgreat.ee
- Tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (pvz., siuntimo išlaidas) apmoka klientas, jei nesusitarta kitaip.
Grąžinimas atliekamas kliento sąskaita, o pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie atsisakymą gavimo, grąžins klientui visus pagal sąskaitą faktūrą gautus mokėjimus. Kliento patirtos pristatymo išlaidos negrąžinamos. Pirkėjas grąžina prekes kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų. Jeigu užsakytos prekės neatitinka užsakymo, keitimo ir grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui grąžinami kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.
Kaip grąžinti prekes?
- Išsirinkite sau tinkantį pristatymo būdą: Smartposti, Omniva, DPD arba Jums tinkanti kurjerių tarnyba.
- Supakuokite prekes
- Pridėkite grąžinimo priežastį.
Siunčiant per kurjerį:
Adresatas: UPGR8, Mustakivi tee 13, Tallinn 13912, Eesti, info@upgreat.ee
Telefonas: +372 600 1449
Siunčiant per Smartposti:
- Paskirties taškas: Lasnamäe Centrum
Telefono numeris: +372 56865748
- Kaip kontaktinį asmenį nurodykite: UPGR8 elektroninės parduotuvės grąžinimas
Privatiems klientams žiūrėkite pakuotės grąžinimo instrukcijas: ČIA
a) Jei siunta buvo pristatyta į mėlyną siuntų spintelę, ją galima nemokamai grąžinti naudojant tą patį durų kodą bet kurioje Smartposti mėlynos spalvos siuntų spintelėje.
Į mėlyną siuntų spintelę pristatytas siuntas galima grąžinti ir iš baltos siuntų spintos, grąžinimą inicijuojant savitarnos aplinkoje el. my.smartposti.lt naudojant siuntos numerį (brūkšninį kodą).
b) Jei siunta buvo pristatyta į Smartposti baltą siuntų spintelę ar siuntų punktą, grąžinimas gali būti inicijuojamas tik savitarnos aplinkoje el. my.smartposti.lt naudojant siuntos numerį (brūkšninį kodą). Klientas gali pasirinkti grąžinimo vietą iš baltos arba mėlynos siuntų spintelės. Užpildęs grąžinimą, klientas gaus durų kodą grąžinamoms prekėms įdėti į norimą siuntų spintelę.
Smartposti siuntų spintelių vietas rasite čia: Itella siuntų spintelių vietos.
Siunčiant per DPD:
Gavęs siuntinį, DPD apie siuntos grąžinimo galimybę informuos gavėją SMS žinute ir el.
Norėdamas grąžinti pakuotę, klientas turi apsilankyti bet kurioje jam tinkančioje DPD siuntų spintoje ir įvesti žinutėje pateiktą PIN kodą. Siuntų spinta atspausdins etiketę, kurią klientas turi priklijuoti prie pakuotės prieš įdėdamas ją į spintelę.
DPD siuntų spintelių vietas rasite čia: DPD siuntų spintelių vietos.
Siunčiant per OMNIVA:
Siunčiant per OMNIVA:
Kai siunta bus pristatyta, OMNIVA gavėją SMS žinute informuos apie galimybę grąžinti pakuotę.
Norėdamas grąžinti pakuotę, klientas turi apsilankyti bet kuriame OMNIVA biure ar siuntų spintoje ir pateikti/įvesti žinutėje pateiktą GRĄŽINIMO kodą. Tada paketą galima grąžinti.
OMNIVA biurų ir siuntų spintelių vietas rasite čia: OMNIVA vietos.
Svarbu
- Prie siuntos svarbu nurodyti siuntėjo vardą, pavardę, elektroninį paštą ir telefono numerį.
- Prekes prašome supakuoti taip, kad jos atlaikytų nedidelį kritimą (Kurejerio atsakomybei).
Atpirkimo informacija
Procesų paaiškinimas ir atsakymai į dažnai užduodamus klausimus apie „Upgreat Buyback“. Skaityti daugiau: ĮRANGOS ATPIRKIMAS INFORMACIJA
Garantijos sąlygos
Upgr8 OÜ garantija galioja tik tuo atveju, jei įrenginį pateikiate kartu su pirkimo dokumentu, kuris buvo išduotas perkant pirminį įrenginį.
Be to, ši garantija netaikoma fizinei žalai, pavyzdžiui, įlenkimams, įtrūkimams, vandens pažeidimams ir nusidėvėjimui.
Skaityti daugiau: GARANTIJOS SĄLYGOS
Kitos sąlygos
- Nė viena šalis neatsako kitai šaliai ir jos elgesys negali būti laikomas pažeidžiančiu šias Sąlygas dėl savo įsipareigojimų vėlavimo ar neįvykdymo, jei tokio vėlavimo ar neveikimo priežastis buvo nepriklausanti nuo tos šalies (nenugalima jėga). Esant tokiai situacijai, Pardavėjas deda visas pastangas, kad iškilusį klausimą su Pirkėju išspręstų kuo greičiau.
- Šiose sąlygose nereglamentuotais klausimais Pirkėjas ir Pardavėjas vadovaujasi Estijos Respublikoje galiojančiais teisės aktais ir kitais šalių santykius reglamentuojančiais aktais. Nesutarimus ir ginčus, kylančius dėl šių sąlygų įvykdymo, šalys pirmiausia sprendžia derybų keliu. Jeigu iš Sutarties kylančių ginčų nepavyksta išspręsti šalių derybomis, tiek Pirkėjas, tiek Pardavėjas turi teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarybą ar teismą, kad būtų apgintos jo teisės.