„eSIM” „iPhone” ir „iPad” įrenginiuose: vadovas Estijos naudotojams

Ar esate girdėję apie „eSIM”, bet nesate tikri, ką tai reiškia ir kaip jis veikia jūsų „Apple” įrenginyje? Ypač Estijoje, kur skaitmeninės paslaugos yra labai išvystytos, „eSIM” tampa vis populiaresne alternatyva tradicinei fizinei SIM kortelei.

Kas yra „eSIM” ir kaip jis veikia?

„eSIM” (įmontuota SIM) yra integruota skaitmeninė SIM kortelė, kuri pakeičia fizinę plastikinę SIM kortelę. Tai tiesiogiai į įrenginį integruotas lustas, leidžiantis aktyvuoti mobiliojo operatoriaus paslaugas be fizinės kortelės pakeitimo poreikio. Estija, kaip viena iš pažangiausių skaitmeninių visuomenių pasaulyje, siūlo „eSIM” palaikymą per pagrindinius mobiliuosius operatorius.

Pagrindiniai „eSIM” privalumai:

  • Vietos taupymas: Įrenginyje nereikia fizinio SIM kortelės lizdo
  • Patogumas: Galite aktyvuoti naują paslaugą nelaukdami fizinės kortelės
  • Kelių operatorių palaikymas: „iPhone” vienu metu galima naudoti kelis operatorius
  • Keliavimo paprastumas: Užsienyje galite lengvai aktyvuoti vietinio operatoriaus „eSIM”

Kurie „iPhone” ir „iPad” modeliai palaiko „eSIM”?

„Apple” įrenginių „eSIM” palaikymas priklauso nuo modelio. Štai įrenginių, kurie prieinami Estijoje ir palaiko „eSIM” technologiją, sąrašas:

„iPhone” modeliai

  • „iPhone XS” ir „XS Max”
  • „iPhone XR”
  • „iPhone 11″, „11 Pro”, „11 Pro Max”
  • „iPhone SE” (2-oji karta)
  • „iPhone 12″, „12 mini”, „12 Pro”, „12 Pro Max”
  • „iPhone 13″, „13 mini”, „13 Pro”, „13 Pro Max”
  • „iPhone 14″, „14 Plus”, „14 Pro”, „14 Pro Max”
  • „iPhone 15″, „15 Plus”, „15 Pro”, „15 Pro Max”
  • „iPhone 16″, „16 Plus”, „16 Pro”, „16 Pro Max”

„iPad” modeliai (tik su mobiliojo ryšio duomenų ryšiu)

  • „iPad Pro” (visi 11 colių ir 12,9 colių modeliai nuo 2018 m.)
  • „iPad Air” (3-oji karta ir naujesni)
  • „iPad” (7-oji karta ir naujesni)
  • „iPad mini” (5-oji karta ir naujesni)

Estijos mobiliojo ryšio operatoriai ir „eSIM” palaikymas

Estijoje „eSIM” paslaugas teikia trys pagrindiniai mobiliojo ryšio operatoriai:

„Telia”

„Telia” buvo vienas pirmųjų Estijos operatorių, kuris pradėjo siūlyti „eSIM”. Jų tinklas siūlo platų padengimą visoje Estijoje, įskaitant atokesnes vietoves ir salas, tokias kaip Sarema. „Telia” yra geras pasirinkimas, jei reikia plataus ryšio visoje šalyje.

„Elisa”

„Elisa” taip pat siūlo „eSIM” sprendimą savo klientams. Jų tinklas ypač stiprus miestuose ir tankiai apgyvendintose vietovėse.

„Tele2″

„Tele2″ yra trečias didžiausias operatorius, siūlantis „eSIM” galimybę. Jų paslaugos dažnai yra konkurencingomis kainomis, o tai gali būti svarbus veiksnys renkantis operatorių.

Kaip nustatyti „eSIM” „iPhone” ar „iPad” įrenginyje?

Yra keletas būdų nustatyti „eSIM”, tačiau procesas paprastai prasideda nuo susisiekimo su operatoriumi. Žemiau pateikiami „eSIM” aktyvinimo žingsniai priklausomai nuo to, kaip operatorius jį siūlo.

iPhone rankoje – eSIM nustatymas tikrame gyvenime, stambus planas

„eSIM” aktyvinimas naudojant QR kodą

  1. Gaukite QR kodą: Apsilankykite operatoriaus atstovybėje arba internetinėje parduotuvėje ir gaukite „eSIM” QR kodą
  2. Atidarykite nustatymus: Eikite į savo „iPhone” ar „iPad” meniu „Nustatymai” > „Mobilusis ryšys” („iPhone”) arba „Mobilieji duomenys” („iPad”)
  3. Pridėkite naują planą: Pasirinkite „Pridėti mobiliojo ryšio planą” arba „Pridėti duomenų planą”
  4. Nuskenuokite QR kodą: Naudokite įrenginio kamerą QR kodui nuskaityti
  5. Patvirtinkite aktyvinimą: Vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas aktyvinimui užbaigti

Rankinis „eSIM” aktyvinimas

Kartais operatorius gali pasiūlyti rankinį nustatymą be QR kodo:

  1. Gaukite reikiamus duomenis: Paprašykite operatoriaus SM-DP+ adreso, aktyvavimo kodo ir galbūt ICCID
  2. Atidarykite mobiliojo ryšio nustatymus: Eikite į „Nustatymai” > „Mobilusis ryšys” > „Pridėti mobiliojo ryšio planą”
  3. Pasirinkite rankinį nustatymą: Pasirinkite „Įvesti duomenis rankiniu būdu”
  4. Įveskite duomenis: Įveskite SM-DP+ adresą ir aktyvavimo kodą
  5. Vadovaukitės instrukcijomis: Užbaikite aktyvavimo procesą pagal ekrane pateikiamas instrukcijas

Nustatymas per operatoriaus programėlę

Kai kurie operatoriai siūlo „eSIM” nustatymą per savo mobiliąją programėlę:

  1. Atsisiųskite operatoriaus programėlę: Įdiekite „Telia”, „Elisa” arba „Tele2″ programėlę
  2. Prisijunkite ir aktyvuokite: Prisijunkite prie savo paskyros ir pasirinkite „eSIM” aktyvinimą
  3. Sekite programėlės instrukcijas: Per programėlę vykdykite aktyvavimo proceso žingsnius

Operatorių instrukcijos

Kiekvienas Estijos operatorius turi šiek tiek skirtingą požiūrį į „eSIM” aktyvinimą. Žemiau pateikiamos išsamesnės instrukcijos pagal operatorius.

„Telia” „eSIM” aktyvinimas

  1. Apsilankykite „Telia” e. parduotuvėje arba atstovybėje ir pasirinkite „eSIM” variantą
  2. Gausite QR kodą, kurį turėsite nuskaityti savo įrenginiu
  3. Aktyvuodami įsitikinkite, kad jūsų įrenginys turi veikiantį interneto ryšį (WiFi)
  4. Jei susiduriate su problemomis, susisiekite su „Telia” klientų aptarnavimu telefonu 123 (iš „Telia” tinklo) arba +372 639 7130

„Elisa” „eSIM” aktyvinimas

  1. Apsilankykite „Elisa” atstovybėje arba užsisakykite „eSIM” jų svetainėje
  2. „Elisa” siūlo „eSIM” aktyvinimą QR kodu arba per programėlę
  3. Vadovaukitės operatoriaus atsiųstomis instrukcijomis
  4. Pagalbai kreipkitės į „Elisa” klientų aptarnavimą telefonu 6 160 600

„Tele2″ „eSIM” aktyvinimas

  1. Apsilankykite „Tele2″ atstovybėje arba užsisakykite „eSIM” internetu
  2. Nuskenuokite gautą QR kodą
  3. Patvirtinkite aktyvinimą ir vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas
  4. Kilus klausimams, susisiekite su „Tele2″ klientų aptarnavimu telefonu 6 866 866

Kelių „eSIM” naudojimas ir keitimas

Naujesnio modelio „iPhone” gali išsaugoti kelias „eSIM”, nors vienu metu aktyvi gali būti tik riboto skaičiaus. Norėdami perjungti aktyvią „eSIM”:

  1. Atidarykite „Nustatymai” > „Mobilusis ryšys”
  2. Pasirinkite norimą mobiliojo ryšio operatorių
  3. Perjunkite aktyvią liniją pagal poreikį

„iPad” įrenginiuose:

  1. Eikite į „Nustatymai” > „Mobilieji duomenys”
  2. Pasirinkite „eSIM”, kurią norite naudoti

Perėjimas nuo įprastos SIM kortelės prie „eSIM”

Jei norite perkelti esamą telefono numerį iš įprastos SIM kortelės į „eSIM”:

  1. Susisiekite su savo operatoriumi ir paprašykite pakeisti SIM kortelę į „eSIM”
  2. Vadovaukitės operatoriaus instrukcijomis aktyvavimo procesui užbaigti
  3. Aktyvavę „eSIM”, galite pašalinti seną fizinę SIM kortelę

Šis procesas leidžia išsaugoti telefono numerį ir visas operatoriaus teikiamas paslaugas.

„eSIM” trikdžių šalinimas Estijoje

Jei susiduriate su problemomis nustatydami ar naudodami „eSIM”:

  1. Perkraukite įrenginį: Paprastas perkrovimas dažnai išsprendžia mažesnes programinės įrangos problemas
  2. Patikrinkite programinės įrangos atnaujinimus: Įsitikinkite, kad jūsų įrenginyje įdiegta naujausia iOS/iPadOS versija
  3. Įjunkite ir išjunkite lėktuvo režimą: Tai padeda perkrauti mobiliojo ryšio jungtį
  4. Patikrinkite duomenų tarptinklinio ryšio nustatymus: Jei esate užsienyje, įsitikinkite, kad įjungtas duomenų tarptinklinis ryšys
  5. Pasirinkite tinklą rankiniu būdu: Eikite į „Nustatymai” > „Mobilusis ryšys” > „Tinklo pasirinkimas” ir pasirinkite operatorių rankiniu būdu

Jei problemos išlieka, susisiekite su savo operatoriaus klientų aptarnavimu.

Dažnos problemos ir sprendimai

  • „eSIM nerasta”: Įsitikinkite, kad „eSIM” tinkamai aktyvuota. Jei reikia, kreipkitės į operatorių dėl naujo aktyvinimo.
  • Nėra signalo: Pabandykite perkrauti įrenginį. Jei problema neišsisprendžia, patikrinkite operatoriaus ryšio zoną.
  • Neveikia duomenų ryšys: Patikrinkite, ar nustatymuose įjungti mobilieji duomenys ir ar turite galiojantį duomenų planą.
  • Problemos skambinant: Įsitikinkite, kad pasirinkote teisingą SIM/liniją skambinimui. Patikrinkite nustatymus „Nustatymai” > „Mobilusis ryšys” > „Pasirinkti skambinimui”.

„eSIM” privalumai keliautojams

Estijos „eSIM” naudotojams vienas didžiausių privalumų yra keliavimo paprastumas:

  • ES tarptinklinio ryšio mokesčiai yra vienodi visose Šengeno šalyse, todėl galite naudoti savo namų operatoriaus planą ta pačia kaina
  • Galite išsaugoti savo pagrindinį numerį „WhatsApp” ir kitose programėlėse, net jei naudojate užsienio operatoriaus „eSIM” duomenims
  • Lengviau perjungti skirtingų šalių operatorius nekeičiant fizinių kortelių

Įmonių svarstymai dėl „eSIM” naudojimo

Įmonėms, kurios valdo kelis įrenginius, „eSIM” suteikia keletą privalumų:

  • Paprastesnis įrenginių valdymas be fizinių SIM kortelių logistikos
  • Operatorių keitimas be fizinio įsikišimo
  • Galimybė iš vienos centrinės sistemos valdyti kelių įrenginių mobiliojo ryšio sutartis

Duomenų perkėlimas ir atsarginės kopijos

Perėjimas prie „eSIM” neturi įtakos jūsų duomenų saugojimui įrenginyje, tačiau prieš bet kokį didesnį pakeitimą patartina sukurti atsargines kopijas:

  1. Sukurkite „iCloud” arba „iTunes”/„Finder” atsarginę kopiją pagal instrukcijas mūsų straipsnyje „iPhone” duomenų perkėlimas
  2. Įsitikinkite, kad visi svarbūs kontaktai yra sinchronizuoti
  3. Jei perkeliate duomenis iš „Android” įrenginio į „iPhone”, vadovaukitės mūsų gidu duomenų perkėlimui

„eSIM” ateitis Estijoje

Estija, kaip skaitmeninės visuomenės lyderė, tikriausiai matys platesnį „eSIM” įdiegimą:

  • Vis daugiau įrenginių į rinką patenka tik su „eSIM” palaikymu
  • Paslaugų teikėjai plečia savo „eSIM” pasiūlymus
  • 5G tinklo plėtra atneša naujų galimybių „eSIM” naudotojams

Santrauka

„eSIM” yra patogus sprendimas, ypač tinkamas technologijoms imlių Estijos naudotojų. Jo nustatymas yra paprastesnis nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio ir siūlo keletą privalumų, palyginti su tradicine fizine SIM kortele.

Ieškodami tinkamiausio įrenginio, galite peržiūrėti mūsų „iPhone” modelių pasirinkimo temą, kuri padės priimti informuotą sprendimą. UPGREAT siūlo įvairius naudotus „iPhone” ir „iPad” modelius, kurie palaiko „eSIM” technologiją, siūlydami tiek aplinkai draugišką, tiek piniginei palankią alternatyvą naujam įrenginiui įsigyti.

Taip pat apsilankykite mūsų tinklaraštyje, kur dalijamės tendencijų ir naujienų apžvalgomis.

Norėdami sekti „Upgreat” akcijas, pridėkite mus kaip draugą FB arba sekite mus „Instagram”.

Eelmine postitus

Praktiniai patarimai, kaip apsaugoti ir prižiūrėti iPhone ekraną

Ką klientai sako apie mus

Internet Explorer Icon

NB! Microsoft atsisakė nebepalaiko ir nebeatnaujina „Internet Explorer“ ir nerekomenduoja naudoti šios interneto naršyklės dėl saugumo spragų. Internet Explorer nebepalaiko naujų tinklo standartų ir šis žiniatinklio sprendimas tinkamai neveikia su šia naršykle.